Confidentialitate
POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRĂRILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL REALIZATE DE CLUB 101
Club 101 (în continuare: „Club 101", „noi" sau „nouă") are obligația, potrivit legii, de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal și să respecte toate reglementările privind protecția datelor, inclusiv, dar fără a ne limita la prevederile din Regulamentul General UE privind Protecția Datelor nr. 2016/679 (numit în continuare: "GDPR").
În acest document detaliem următoarele aspecte:
- ce tipuri de date cu caracter personal prelucrăm în legătură cu dumneavoastră;
- care sunt scopurile pentru care prelucrăm aceste date și temeiurile pe care se întemeiază aceste scopuri;
- care este durata prelucrărilor datelor;
- care sunt persoanele cărora le transmitem date cu caracter personal;
- modul în care dumneavoastră vă puteți exercita drepturile prevăzute de legislația în vigoare.
Date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, aceasta din urmă fiind persoana care poate fi identificată în mod direct sau indirect prin referire la elemente de identificare sau factori specifici privind identitatea acesteia. În concret, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm cuprind date precum nume, prenume și adresă de email.
Prezenta informare se referă la prelucrările pe care le efectuăm cu privire la datele cu caracter personal ale participanților la cursurile noastre, ale persoanelor care ne contactează pentru a-și exercita drepturile prevăzute de legislația cu privire la protecția datelor sau pentru alte motive.
1. Scopurile și temeiurile de prelucrare a datelor
Prelucrăm următoarele date cu caracter personal pentru următoarele scopuri și în baza următoarelor temeiuri juridice:
În relația cu participanții la cursurile Club 101
Dacă sunteți participant la cursurile noastre, vom utiliza datele dumneavoastră de identificare (nume și prenume) și de contact (adresă de email) în vederea:
• creării unui cont de utilizator pe site-ul nostru;
• asigurării accesului la materialele educaționale;
• comunicării informațiilor legate de desfășurarea cursurilor la care v-ați înscris;
• transmiterii de emailuri cu conținut educațional sau administrativ legat direct de cursul la care participați.
Temeiul de prelucrare a datelor dumneavoastră, în acest caz, este executarea contractului nostru de furnizare a serviciilor educaționale sau efectuarea de demersuri pentru încheierea unui asemenea contract (art. 6 alin. 1 lit. b) GDPR).
În cazul în care vă exercitați drepturile dumneavoastră potrivit GDPR Atunci când vă exercitați drepturile conferite de GDPR, în calitate de persoană vizată, este necesar să prelucrăm datele dumneavoastră (nume, prenume, adresă de email, alte date pe care alegeți să ni le comunicați) pentru a putea gestiona solicitările dumneavoastră pe baza GDPR. În acest caz, temeiul folosirii datelor dumneavoastră este obligația noastră legală (art. 6 alin. 1 lit. c) GDPR).
În vederea constatării, exercitării și apărării drepturilor noastre Avem un interes general de a ne constata, exercita și apăra drepturile noastre și considerăm că este rezonabil să invocăm anumite documente și informații în acest scop, inclusiv când ele includ date cu caracter personal ale dumneavoastră. Vom face acest lucru respectând întotdeauna obligațiile noastre de confidențialitate și vom căuta să limităm datele pe care le folosim la cele strict necesare în acest scop. Temeiul de prelucrare a datelor dumneavoastră în acest caz este interesul nostru legitim (art. 6 alin. 1 lit. f) GDPR).
În vederea comunicării cu dumneavoastră, dacă ne contactați prin e-mail
Folosim datele transmise de dumneavoastră prin e-mail, pentru a da curs solicitării dumneavoastră sau pentru a comunica cu dumneavoastră.
Temeiul de prelucrare a datelor dumneavoastră în acest caz este interesul nostru legitim (art. 6 alin. 1 lit. f) GDPR) de a răspunde solicitării formulate sau de a comunica cu dumneavoastră.
Subliniem că, ori de câte ori prelucrăm datele dvs. personale pe baza interesului nostru legitim, aveți dreptul să vă opuneți unei astfel de prelucrări. În acest sens, pentru detalii vă rugăm să consultați secțiunea 2 de mai jos.
2. Drepturile dumneavoastră în legătură cu datele dumneavoastră cu caracter personal
În calitate de persoană vizată conform GDPR, dumneavoastră aveți dreptul de acces și de informare cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de către noi, proveniența și destinatarii acestor date, durata stocării și scopul de prelucrare a datelor.
În cazul în care prelucrăm date cu caracter personal inexacte sau incomplete, dumneavoastră aveți dreptul de a rectifica sau completa aceste date.
De asemenea, ne puteți solicita să ștergem datele dumneavoastră care sunt prelucrate fără drept. Vă veți putea exercita acest drept în anumite situații prevăzute în GDPR; în cazul în care, la exercitarea acestui drept de către dumneavoastră, vom considera că putem păstra datele dvs. cu caracter personal pentru anumite scopuri, vă vom informa în acest sens în termenele legale aplicabile.
În cazul în care este neclar dacă datele dumneavoastră cu caracter personal sunt inexacte, incomplete sau au fost prelucrate fără drept, ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea acestor date până la rezolvarea definitivă a aspectelor ridicate de dumneavoastră.
Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal atunci când noi prelucrăm aceste date pe baza unui interes legitim. Dacă vă exercitați dreptul de opoziție, vă rugăm să ne indicați motivele acestei opoziții. Dacă ne transmiteți o notificare motivată, de opoziție, noi vom examina faptele și fie vom înceta sau vom ajusta operațiunile de prelucrare, fie vă vom informa despre motivele legitime și justificate pentru care este necesară continuarea prelucrării.
În anumite cazuri aveți de asemenea dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de noi, într-un format care poate fi citit automat la alegerea noastră, sau de a ne indica nouă să transmitem asemenea date direct către un terț ales de dumneavoastră; nu ne vom opune transmiterii datelor către terțul ales de dumneavoastră într-o asemenea situație.
Vă puteți exercita oricare dintre drepturile menționate mai sus printr-o solicitare scrisă la oricare dintre detaliile de contact din Secțiunea 7 de mai jos.
Vă rugăm să ne anunțați despre orice modificare a datelor dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat.
Deși depunem toate eforturile posibile pentru a garanta protecția și integritatea datelor dumneavoastră, nu putem exclude integral apariția unor eventuale contradicții referitoare la natura utilizării datelor dumneavoastră. Dacă dumneavoastră considerați că folosim fără drept datele dumneavoastră, puteți depune o plângere direct la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România. Cu toate acestea sperăm că ne veți contacta mai întâi pe noi astfel încât împreună să putem rezolva și elimina orice întrebări, neclarități sau alte aspecte pe care le sesizați.
3. Securitatea datelor
Am luat măsuri organizatorice și tehnice corespunzătoare pentru a asigura protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal, în special împotriva accesului, prelucrării, pierderii, utilizării și modificării neautorizate, ilegale sau accidentale.
Deși depunem eforturi pentru a asigura întotdeauna un standard înalt corespunzător al cerințelor de securitate, nu putem exclude posibilitatea ca informațiile pe care le-ați transmis prin internet să fie accesate sau utilizate de alte persoane, prin urmare vă rugăm să transmiteți cât mai puține date prin internet și fără măsuri de securitate adecvate.
Încercăm să ne asigurăm că incidentele de securitate a datelor sunt detectate într-un stadiu cât mai timpuriu și că acestea sunt raportate de îndată către dumneavoastră sau către autoritățile competente, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
4. Cookie-uri
Site-ul nostru folosește doar cookie-uri esențiale, cu scopul de a asigura funcționalitățile de bază și pentru a menține sesiunea utilizatorilor conectați. Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea corectă a site-ului și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre. Ele sunt de obicei setate doar ca răspuns la acțiunile efectuate de dumneavoastră care echivalează cu o solicitare de servicii, cum ar fi setarea preferințelor de confidențialitate, autentificarea sau completarea formularelor.
Puteți seta browserul dumneavoastră să blocheze sau să vă alerteze cu privire la aceste cookie-uri, dar unele părți ale site-ului nu vor funcționa în acest caz. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală identificabilă.
5. Destinatarii datelor dvs. cu caracter personal
În funcție de scopul prelucrării datelor, transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal către următoarele categorii de persoane:
- furnizorii noștri de servicii de web-hosting, e-mail hosting și management al conținutului educațional, în calitate de împuterniciți;
- instituții și autorități publice, dacă acest lucru ne este solicitat conform legii, sau dacă datele sunt necesare pentru a constata, exercita sau apăra drepturile noastre;
- furnizorii noștri de servicii IT care asigură mentenanța platformei noastre educaționale, în calitate de împuterniciți.
În toate cazurile de mai sus, ne vom asigura întotdeauna că transferul datelor dvs. cu caracter personal este efectuat în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor și că protejăm datele dumneavoastră în mod adecvat.
Unii dintre destinatarii de mai sus ai datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi situați în străinătate sau în exteriorul UE/EEA. Este posibil ca nivelul protecției datelor în țările din afara UE/SEE să nu fie similar cu nivelul de protecție din România. Din acest motiv, vom transfera datele dumneavoastră cu caracter personal numai în țările în privința cărora Comisia Europeană a hotărât că au un nivel adecvat de protecție a datelor, sau vom lua măsuri pentru a ne asigura că toți destinatarii mențin un nivel adecvat al protecției datelor; în acest scop, vom încheia clauze contractuale standard cu entități din asemenea țări (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc/standard-contractual-clauses-international-transfers_en).
Vă rugăm să ne contactați dacă doriți mai multe detalii cu privire la clauzele contractuale standard menționate mai sus.
6. Perioada de stocare a datelor
Nu vom stoca datele dvs. mai mult timp decât este necesar pentru a îndeplini obligațiile noastre contractuale sau legale, sau pentru a ne permite constatarea, exercitarea și apărarea unor drepturi, dacă este cazul.
Astfel, vom păstra datele dvs. pe întreaga durată a contractului încheiat cu dvs. (durata cursului la care v-ați înscris), plus o perioadă suplimentară de 3 ani, începând cu sfârșitul anului calendaristic în care am finalizat furnizarea serviciilor noastre către dvs., necesară pentru a ne asigura că ne putem apăra și exercita drepturile în instanță, dacă este cazul.
De asemenea, legislația în vigoare ne impune păstrarea datelor dvs. din documentele financiar-contabile (precum facturi, bonuri fiscale, chitanțe) pentru o perioadă de 5, respectiv 10 ani, în funcție de documentul în cauză.
Dacă ne contactați prin e-mail fără a ne afla într-o relație contractuală cu dumneavoastră sau în vreuna din celelalte ipoteze descrise în secțiunea 1 de mai sus, vom arhiva corespondența electronică cu dumneavoastră pe o perioadă de maxim 3 ani, cu excepția cazului în care este necesară păstrarea sa pe o perioadă mai îndelungată pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre.
7. Detalii de contact
Pentru orice cereri, nelămuriri sau informații suplimentare în legătură cu datele dumneavoastră cu caracter personal vă rugăm să ne contactați la oricare din următoarele date de contact:
Laboratorul Online SRL
Str. Dr. Iacob Felix, nr. 50, Etaj 5, București, România
De asemenea, ne puteți contacta prin e-mail la: alfred@club101.ro
Data ultimei actualizări: 5 aprilie, 2025